Tell me what you want to hear



Godmorgon! Eller god förmiddag, snarare! :D
Är allt bra med er denna januari-måndag? Med mig är det toppen, möjligtvis lite rastlös. Men det ska det snart bli ändring på! Jag ska bara borsta tänderna lite snabbt, sen ska jag sätta mig på tunnelbanan och kolla runt lite inne i stan. Jobbade ju under alla mellandagar, så mitt behov av att fylla på garderoben blev aldrig gjort. Tänkte passa på nu innan jag börjar jobba igen, och se om det finns något kvar av mellandagsrean. Annars så har väl vårnyheterna kommit in? Åh, jag verkligen älskar när vårnyheterna kommer in i butikerna. Då känner man verkligen att vintern har ett slut. Även om vi inte har haft så mycket till svensk vinter (än så länge, fler än jag som tror att det snart kommer smälla på. Var det här allt, liksom?) så blir man lika glad ändå!

Ha en underbar start på veckan. Hörs sen! KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0