Please don't worry about me, I'm fine

Nu är jag ta mig sjutton helt slut! Blev några fynd på stan, som ni såg, och nu sitter jag i köket och kikar runt lite på datorn med en kopp té och lite choklad. Skönt att få rå om sig själv lite och njuta av att vara själv. Ska snart lägga mig i sängen och titta på en film.

Igår såg jag förresten En Dag. Den var helt okej, men jag som precis har läst ut boken (bara nu i veckan) började såklart störa mig lite på hur mycket som är borttaget och att vissa scener ändrats. Tråkigt, för de scenerna som var ändrade var de som jag sett fram emot att se i filmen. Men men, är ni mer för böcker och inte har läst den än så rekomenderar jag veckligen den. En superhärlig bok att läsa när man känner sig lite ensam.

Bjuder på en ganska trött bild på en ganska trött tjej!

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0