I've tried to hold this back so long





God morgon!

Har varit uppe någon timme. Hunnit med en promenad med hunden, handlat frukost och sedan ätit frukosten. Idag väntas en lugn dag bara, ska njuta av att vara ledig! Igår så passade jag på att gå ut på stan och kolla lite bland rean. Och jag kom inte hem med någonting alls, herregud. Det mest upphetsande jag köpte var en vaniljlatte på Espresso House! Bra för plånboken, men inte för garderoben som faktiskt för en gång skull BEHÖVER en uppdatering. Jag rensade nämligen ut en massa kläder för 2 veckor sen när min fina vän var här och hälsade på. Tycker inte om att bara slänga ut mina kläder hur som helst, oftast ger jag bort dom till vänner, eller så tar jag dom till någon UFF-låda. Det känns bäst så, får man lite goda gärningar gjorda också! :)

Ha en fin dag, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0