Happy new year, happy new thoughts

Då kör vi 2012, är alla ombord? Vad är era nyårslöften, eller har ni skippat dom iår?

Jag håller aldrig mina löften, och ska jag vara ärlig så tror jag dom bara finns "för att". Jag sätter ändå upp nyårsmål iår, mål som jag vill uppnå för min egen skull och för att bli bättre.

Mitt nyårmål är att må bra i både kropp och själ, genom att:

1. Först och främst leva sunt! Sund mat, sunt sinne, sunda mål.
2. Börja tänka på mig själv i första hand. Det är något jag är rätt dålig på.
3. Sluta överanalysera saker. Människor försvinner ur ens liv, nya vänner kommer till. Vi alla har olika personligheter och vill olika här i livet. Fungerar det inte så behöver det inte bero på att någon är sämre än den andra, bara att kemin helt enkelt inte gick ihop!
4. Nytt jobb! Älskar min arbetsplats och kollegor, hatar arbetstiderna.
5. Resa! Jag vill resa mer i år, för det är något som får mig att må bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0