Välkommen februari


God mooorgon!

Veckan har börjat helt underbart med ett besök på salongen för nya naglar och för att färga ögonfransarna, passade på att gå runt i affärer när jag ändå var igång med min bästa vän i telefonen, men tur för pånboken så slutade det bara med att jag kom hem med två nya nagellack! Åkte sedan och "storhandlade" (typ första gången jag gjort det själv sen flytten) och lagade en supergod middag, ryggbiff med vitlökssmör och ostgratinerade tomater. Tänka sig att LCHF är så himla gott!

Igår var dagen betydligt lugnare, var och hämtade lite paket på posten och sprang några ärenden, och somnade i soffan vid halv sju(!) för att sedan vakna vid tio och gå och lägga mig i sängen istället. Detta resulterade ju såklart i att jag vaknade vid sex imorse, pigg som en lärka. Men hur skönt är inte det, att verkligen ta vara på dagen istället för att sova bort den!

Åt frukost när jag vaknade och slappade en stund i soffan, sen drog jag och voffsen ut på en långprommis, och han var minst lika pigg som jag, sprang som en galning, min lilla tio-åring! :)

Dagen idag bjuder på en träff med en vän, sen får vi se helt enkelt!

Have a lovely day! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0