Och jag märker inte ljuset som smyger in







God morgon!
Mår ni bra? Jag mår bra iallafall, vi har ju blivit rätt bortskämda med fint väder och solen är framme. Härligt!
Jag har ju hållt mig undan lite i helgen, har haft en så mysig helg fullt med roliga saker att göra, så jag har inte hunnit med er! Men här ovan ser ni iallafall bilder från min mysiga lördag. Jag invigde den nya mixern och gjorde goda hallon/blåbär/jordgubb/kesella-smoothies, helt underbara! Avslutade med massa gottis på soffbordet till melodifestivalen, en riktigt bra dag!

I Fredags fick jag med mig ett nytt té som lät spännande. Jag är ju en riktig tédrickare, och jag älskar kombon med lakrits och hallon så det var ju perfekt! Dock var det inte lika gott som jag hade hoppats på, svårt det där med lakrits i té.. Jaja, men gick ju absolut att dricka iallafall!

Vi hörs senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp recept på dina drycker, snacks och måltider :) Vill också börja med LCHF men vet inte riktigt vad jag ska äta, måste hitta lite tips :)

2012-02-06 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0