Hard work

Sitter och tråkar ut mig med lite jobb, räkningar och sånt... Tror jag får någon form av frispel snart, saker som inte går ihop, räkningar som inte stämmer.. Blä!

Har iallafall haft en bra helg och en efterlängtad utgång med min fina roliga vän! Tillbaka till vardagen idag, och imorgon blir det alla hjärtans dag-mys på Centralbadet. Jag har bokat en kroppsbehandling med kanel och en ansiktsmassage+ansiktsmask. Ska bli såååå skönt!

Hoppas ni har det roligare än mig just nu! Puss!

(haha, kolla förresten in min konstruktion, jag tror fläkten i min dator är lite dålig, den stänger av sig själv då den blir varm... Försvarets hudsalva är bra till mycket! Ps. Påminn mig att köpa en ny dator!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0