12 02 02

 

Goood morgon!

Sovit gott? Hoppas det, för det har jag. Har dock drömt rätt konstigt inatt, men men.
Vaknade strax efter sex och bestämde mig för att gå upp och ta en promenad till simhallen. Simmade några längder på tom mage, märktes verkligen. Påminn mig om att äta frukost INNAN! Väl hemma kokade jag två ägg (som jag äter varje morgon, haha. Sjukt att jag aldrig tröttnar) och åt grekisk yoghurt med lite honung i, mm så gott! Ska koka lite kaffe snart också, sen ska nog den här dagen lösa sig!

Fint väder också, hörrni. Härlig, känns som att det blir en bra dag. Ska ut med vovven strax, sömntutan ligger fortfarande och sover i sängen. Sen i eftermiddag ska jag till centralbadet för en idrottsmassage. Jag har sånna problem med ryggen och axlar/nacke, blir jättestel och får knutar så nu jäklar ska dom ut! Hoppas det inte gör alltför ont bara, är rätt känslig..

Efter detta blir det till att samla mig igen för en mysig dejt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0