The END!

Om ca 3 timmar slutar jag för denna vecka och då blir det hem och börja måla sovrummet! Är så stolt över mig själv som bredspacklade hela fondväggen OCH slipade! Nu så ska det vara klart för att få upp tapeten. Så hem och måla, och sedan leta någon som kan tapetsera åt mig, sen är det klart! Alltså helt finito! Känns så jäkla skönt, speciellt för att jag vet hur snyggt det kommer bli!

Kanske firar med att dra en sväng till Farsta centrum, eller till och med in till stan för att köpa nya sängkläder och handdukar till badrummet. Det förhöjer rummen så mycket! I badrummet har jag ju rosa handdukar med olika mönster, men tror att jag ska köpa en uppsättning svarta och lila, så man kan variera lite (och killen ska veta att de svarta får han använda, och dom lila är mina! Inget jävla hårvax på mina handdukar!!!).

Sista jobbdagen på veckopasset är lite spännande, man längtar efter att sluta, men ändå tar går det oftast rätt fort. Och så sitter man ju såklart och planerar vad man ska hitta på under hela veckan som jag är ledig. Helt underbart! Nummer ett på listan: SOVA! Haha

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0