Bonjour de Bruxelles!

Befinner mig i Bryssel och det har varit underbart väder hittills. Idag visar mätaren 31 grader i solen, och snart ska jag bege mig ut på stan och möta upp mamma som snart slutar jobbet.

Har bestämt mig för att inte handla så mycket, men idag är jag ute efter ett par skor. Ska kolla runt efter ett par converse, ifall dom kostar under 500 svenska kronor så köper jag dom här, annars kan jag lika gärna köpa dom hemma (finns inte hur mycket plats i väskan som helst då jag endast har med mig handbagage). 

Idag drar dom igång med någon ölfestival här nere, så jag och mamma ska kolla lite dära, sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på!
Puss på er söta!


Juste! Har ju blivit rödhårig också i all hast! Tror jag gillar det, men fortfarande sjukt ovant!


Utanför mammas lägenhetsfönster!


Mysig park nära slottet. Kanske ska ta reda på vad allting är och heter, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0