Nick Brandt, my hero

För att ni inte ska tro att jag totalt tappat förståndet efter det intensiva inlägget, så skriver jag en liten rad nu!

Sista jobbpasset för veckan, sedan är jag ledig i hela... håll i er... 18 dagar! Ska bli underbart skönt att få vila upp mig. Dock börjar semestern med ganska hög fart. Imorgon (idag, fredag) är det tvättdag och sedan ska jag och min kära vän Stephanie ut och knyta vänskapsband med spritbaren. Efter detta ska jag upp tidigt på lördag morgon för att vid nio-snåret åka ut till Ekerö och hälsa på Kiera hos hennes nya familj. Tar med mig Neo så att mina fina hundar får träffas och leka lite. Efter detta blir det rally till Dalarö för att lämna Neo hos Stephanie över helgen, eftersom att jag och Andreas åker iväg på kryssning lördag-söndag!

Ja, herregud vilken fart. Men det ska nog gå bra med lite planering!


Jag har förresten kärat ner mig totalt i Nick Brandt's fotografier (Han har just nu utställning på Fotografiska, värt att gå och titta, lovar er!), och blir helt förvirrad av mina känslor när jag tittar på dom. Jag känner mig både sorgsen och lyckligt och det hugger till i magen när jag ser dessa otroligt vackra fotografier! Ska försöka få tag på lite bilder och göra en tavelvägg blandat med Nick Brandt och mina fotografier. Kommer säker bli grymt!

Här är några smakprov från hans utställning:










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0