You left us with no sense of hope at all

TGI FRIDAY, och nej, jag ska inte dit och supa. Kände att utrycket passade bra bara. Inte för att jag har längtat, för det betyder ju att jag börjar jobba på måndag och att min lediga vecka är slut, men det innebär också att alla andra är lediga och att jag slipper sitta och prata med hunden istället för med vänner eller pojkvännen!

Nu på morgonen har Spotify gått på högvarv medan jag städat ut mina hyllor och byråer i sovrummet, för imorgon kommer det nämligen en kvinna som ska köpa dom. Kände att jag ville ha lite förändring (haha, hur lät det där då, har bara bott här i 3 månader...), så ut med det gamla och in med nytt, dock samma byrå, fast i vitt! Kommer bli mycket finare då jag bara har vita och svarta möbler i resten av lägenheten!

Så nu sitter jag och dricker kaffe (fuskisvariant med lite choklad i, men hey, det är ju fredag) och ska snart äta seeeen frukost och sedan ska jag ta och fortsätta städa resten av lägenheten innan min pojkvän kommer hem, för då ska jag släpa med honom till IKEA och köpa nya grejer, det är ju för fasiken bara sängen, en fotölj och gardinerna som bli kvar i sovrummet annars!

Have a fun weekend, lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0