Varje flygning blir en snabbkurs i att gå under

God morgon! Helt galen natt jag haft på jobbet, jag har tappat mitt favorithalsband OCH fått en sjukt mejl av en person som endast är ute efter att förstöra. Patetiska människor som inte tål att andra är lyckliga och gå vidare...

När jag kom hem fick jag krypa ner under täcket hos min älskade pojkvän och bara mysa, somnade 2 timmar och sen åkte han hem till sina föräldrar för farsdag-brunch. Jag passade självklart på att somna om i sisådär 5 timmar till och nu är jag vaken och allert. Okej, inte allert direkt. Blir aldrig av med förkylningen... För ca 3-4 veckor sen hade jag halsfluss och öroninflammation, hann vara "frisk" i typ en vecka, sen blev jag förkyld igen, och den här gången ger den sig inte. Börjar bli lite orolig för att det kan vara lunginflammation så blir det inte bättre får jag nog besöka farbror doktorn.

Försöker kurera mig lite med vaniljte med honung i, för snart kommer min bror över och gör mig sällskap ner till Mamma och hennes kille (mamma är hemma i sverige över helgen) för lite middag (och däckbyte på bilen, om jag får som jag vill)

Have fun lovers, så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0