Remember how you saved me

Riktigt söndags-mode på mig idag. Gick och lade mig tio igår kväll och vaknade vid åtta. Sen dess har jag gjort typiska söndagssysslor, städat hela köket och sovrummet. Nu har jag precit ätit lunch och laddat krafterna för att snart ta tag i tvätthögen innan det är dags att gå och tvätta om två timmar!

Har satt igång myslåt-listan på Spotify och letar runt efter sängbord till sovrummet. Tror jag har hittat en värdig kandidat som ska göra sovrummet komplett. Det blir nog sängbordet Hemnes från IKEA, tycker det är superfint, hade även velat ha Hemnes sängstomme, men det får bli ett annat progekt senare.

Jag går ofta runt i lägenheten och flyttar på saker, hänger tavlorna på ett annan sett osv. Blir aldrig nöjd, vilket gör mig galen! Har även en vägg i sovrummet som jag inte vet vad jag ska göra av. Men jag tror jag precis listat ut det! Blir nog att sätta dit en vägghylla, fast som bara är en vit "planka", inga konsoler eller något. På den blir det att ställa någon blomma och lite ljuslyktor. Få upp myskänslan lite!

Lite såhär tänkte jag mig. Sängbord och hylla från Ikea. Vit lykta från Indiska



 

 

 


Kommentarer
Postat av: ???

Jag har skrivit meddelande till dig på facebook, kolla i skräppost, viktigt att du läser det!

2011-11-20 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0