Once again my tears are dried

Godmorgon söta ni!

Tog en lång sovmorgon eftersom att jag börjar jobbar ikväll! Tagit en promenad med hunden som var helt galen, hoppade på mig och skulle leka och hålla på. Vem kan ana att han är 9,5 år!! Efter att ha fått i mig frukost och en stor kopp kaffe så känner jag mig redo för att möta den deppiga, gråa dagen. Ska försöka ta mig ut och köpa ett par nya svarta byxor, alla jag har/har haft tappar formen, så himla irriterande!

Helgen har varit supermysig, i fredags var vi ju på IKEA och jag köpte en ny stor säng och en ny vit byrå till sovrummet. På lördag förmiddag kom en kvinna över och köpte de gamla sovrumsmöblerna och direkt efter kom Bring och levererade nya sängen och byrån.

Lördag kväll kom min vän Erica och hennes pojkvän Johan över på middag, och medans jag och Erica lagade maten så byggde killarna ihop byrån, så himla snällt!

Söndag blev det sovmorgon i nya sköööööna sängen och sedan tog jag och Andreas en promenad med hunden och kaffe och lussebullar, helt perfekt morgon. Avslutade dagen med ett biobesök där vi såg Svensson Svensson, som fick VG av mig!

Yes, det var min helg det, nu väntas 9 dagar nattjobb, så nu lär jag ju inte vara så himla party att umgås med, haha. Men jag gör mitt bästa! Puss på er!



Bästa Andreas och Johan bygger min byrå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0