No words to say, no words to convey

Kan inte somna nu, kan inte lägga mig. Sitter och stirrar rakt fram, dricker Kahlua, lyssnar på Eldkvarn.
Är nervös och ängslig, mår bra och är förväntansfull, vill skrika och skratta. Hatar när känslorna blandar sig såhär, hatar känslan av att inte kunna kontrollera saker. Var på dejt med en kille förut, som vanligt hade jag mina väl uppbyggda murar på plats, en fasad som inte många tar sig igenom. Han såg igenom muren, han sa att han visste vad jag höll på med. Jag sa att jag inte ville tappa kontrollen. Han ursäktade sig och gick på toaletten. När han kom tillbaka knackade han mig på axeln och när jag vände mig om så kysste han mig, djup och jag gav efter och kysste tillbaka. Efter det hade jag tappat kontrollen. Exakt det han ville åstadkomma, han fick mig att sänka garden. Det blev ingen andra träff. Det var för tidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0