I can pretend that it don't matter, but I'll be sitting here lying to myself

Nej men hej!

Nu är helgen slut och så även min lediga vecka. I kväll börjar jag jobba igen, så idag blir det väldigt lugnt!
Har haft fullt upp hela helgen, och därför struntat lite i er, men nu ska ni bli uppdaterade igen, lugn bara!

Fredagen började med en vända till Nacka (där av inköpen i föregående inlägg!), och sedan var jag ute på dejt. Vi gick på after work på Fotografiska och tittade på Nick Brandt's utställning och på Nicolai Dunger som spelade live.
Efter detta tog vi en promenad till Gamla Stan och åt på Café Tabac, bästa stället för drinkar då jag varit där tidigare. Men nu kan jag även rekomendera deras tapasrätter, supergott!

I lördags hade jag middagsbjudning hemma så jag flängde runt och handlade och lagade mat mest hela dagen, det blev en lax- och räkbakelse på kavring till förrätt och grekisk kycklingpaj till varmrätt.

Söndagssysslan blev att åka till IKEA och handla tavellister till köket och en vägghylla till sovrummet. Köpte även två sängbord, så nu är sovrummet klart!

Avslutade dagen med Första Adventsfirande med lussebulle, chokladtomte, julmust och att göra min egna adventsljusstake. Hoppas eran helg har varit lika rolig!


Min fina adventsljusstake!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0