Growing old, growing sadder

Hemma själv ikväll, tänkte mysa med hunden i soffan men blev så himla trött. 22.00 en lördag och jag ska sova. Herregud, vart tar livet vägen. Den är ju nu man ska vara ute och riva hela stan, kärring-syndromet tar över mig..

Har inte haft en särskillt produktiv dag, det vettigaste var att skruva åt benen på sängen och dammsuga lite, annars har jag bara legat i soffan och kollat på film. Inte ens lagat mat har jag, haha. Värmde lite Varma Koppen till lunch och så en matlåda till middag.

Have fun, lovers. Hoppas ni är ute och super åt mig med!

Middagen ikväll! Någon LCHF-historia men biff, bacon, avocado och vitlöks-färskost. Gott som fan, och nyttigt. Men var inte oroliga, det nyttiga kompenserades med en påse M&M's i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0