Eleven is beauty

Hello!

Igår var det full fart, gick av veckans jobbpass 07.00 sen hem och väcka pojkvännen för att mysa lite och så startade dagen. Besök på IKEA (verkar bo där, 4 besök på 2 veckor) för att köpa två klädställningar, lite galgar och klädlådor till pojkvännens lägenhet. Efter det blev det lunch och sen hem till honom för att fixa lite.

Eftersom att jag inte hade sovit på 28 timmar var jag galet trött och somnade direkt när vi kom hem igen!
Däremot vaknade jag utvilad och pigg och idag var jag på möte med en jättetrevlig tjej för eventuellt jobb.
Har hunnit hämta ut ett paket på posten  från Eleven.se också, även fast jag vet vad det är så blir det ändå superkul att öppna paketet, haha!

Nu står pojkvännen och spelar mitt wii och snart ska vi mysa ner oss i soffan framför en film med morötter, gurka och vitlöksdipp!

Detta fanns i mitt paket från Eleven.se, överlägset BÄSTA nätshopen för hud/hår/smink!


Har redan hunnit testa allt, förutom nagellacken! Haha


Ansiktspeelingen var superbra, luktar sjukt gott och gör huden babylen!


Den enda hårinpackningen jag faktiskt kan rekomendera. Helt klart värd sitt pris på 380 kronor!


Nagellack som ska få naglarna att se ut som om de blivit doppade i flytande metall. Ska bli kul att testa!


Favorit-lösfransarna (trots att jag nästan aldrig använder det, dock bra att ha hemma). nr 105 från Ardell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0