Between my sheets

I måndags var jag hos farbror doktorn och tog blodprov. Jag som alltid har haft problem med detta (har en tendens att både svimma och spy i princip varje gång) klarade detta galant! Min fina pojkvän gjorde mig sällskap, och det gick snabbt, enkelt och superbra, är så himla glad över det. Kanske jag äntligen slipper svimma!

Måste visa er mina nya påslakan! Dom är superfina och underbart sköna. Jag är egentligen ett stort fan av satin-sängkläder, men dessa kan nästan mäta sig med satin! Kommer från H&M Home och kostar 299 kronor styck. Det positiva med kalaset är att de är gjorda av ekologisk bomull, så man kan sova med gott samvete! Gillar ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0