As strong as you were, tender you go

God kväll, har inte glömt er helt. Bara lite helt enkelt!

Har haft mycket att göra idag, städat, betalat räkningar och varit på möte. Men nu är jag hemma i soffan med en kopp te och ska snart få i mig lite mat också. Sedan tänkte jag bara hoppa in i duschen och sedan raka vägen ner i sängen och kolla på någon film innan jag ska sova! Hoppas ni haft en fin dag, det har ju varit lite blandat väder. I förmiddags när jag var ute på promenaden var det strålande sol, men innan hade det ju regnat! Bjuder på fina bilder från promenaden, helt galet att det ser ut såhär ute, fast det är slutet av november!






Skithunden fick springa lös och han passade självklart på att rulla sig i det lerblandade gräset, så väl hemma fick han hoppa in och lida lite i duschen, haha. Stackars plutten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0