Today I don't feel like doing anything

Idag har jag varit ledig och bara varit. Tog en riktig slappdag och passade på att tvätta litegrann (jag erkänner, jag han inte tvätta mer, för jag sov så länge), och efter det har jag bara legat och solat på balkongen. Så himla skönt, och man måste tydligen passa på, för i helgen blir det under 10(!?) grader... Herregud, only in Sweden liksom...

Har precis passa klart lilla Totte, och nu ska jag lägga mig i badet och slappa ännumera innan jag intar soffställning (eller nu mera schäslong-ställning, för i förrgår var jag iväg och köpte en vit suuuuuperskön schäslong till nya lägenheten och har redan invigt den såklart!) och glor på tvn innan det är dags att skalla kudden!



Fortfarande sol ute, så underbart!



Min nya aphärliga schäslong!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0