the only way her heart will mend is when she learns to love again

Vilken helvetesnatt. Jag har inte kunnat sova mer än 4 timmar, mellan 05 och 09... Förjävligt vad jag saknar min prinsessa, går inte att beskriva. Även fast jag har världens bästa Neo kvar så kändes sängen enormt tom utan henne. Dags att inse hur bra hon kommer få det, och att det är det enda rätta beslutet för hennes bästa, och mitt.

På onsdag ska jag iallafall vara med och lämna över henne till den nya familjen, och även om det kommer bli en stor gråtfest från min sida så kan jag inte tänka tanken på att inte få säga hejdå till henne ordentligt..

Jaja, du är det dags att torka tårarna för åttiohundadetusen gången.. Snart kommer min fina pojkvän så jag får väl snora ner hans tröja eller något, så vi båda har något att vara ledsna över! Men först ska jag till centrum för att byta en kavaj och köpa ett par byxor!



Hela veckan får ni väl stå ut med bilder på fina Kiera, men det klurade ni ut med lilltån va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0