SvD någon?!

Vet inte hur när och varför detta fel hände, MEN jag har av någon konstig anledning fått en SvD i brevlådan varje dag nu i ca 2½ vecka... Tack men nej tack. Särskillt inte när fakturan kommer, för det lär den väl göra?! Herregud, vad händer. Antingen får man ingen post eller så får man post man inte ska ha.. Ironiskt det där. En sak jag verkligen inte ser fram emot med flytten är just posten och adressändringen! Do you hear me, ni som har flyttat?!

Nej, nu blir det en till kopp kaffe och till att bosätta mig i soffan, det är nämligen en massa repriser jag har att se då jag är snäll och skonar min pojkvän genom att inte titta på alla tusen serier som jag följer! Snälla jag, I know!


Tack, men nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0