Punka och påfyllning

Tjohooo fredag!

Ikväll ska jag ut till Dalarö och till min kära vän Stephanie som fyllde år igår. Åkte därför en snabbis till centrum för att köpa en present till henne. Tror ni inte att jag lyckas få punka på bilen då?! En stor fet spik, rätt i däcket, och jag som precis fixat nya naglar och inte alls har varit intresserad av att lära mig hur man byter däck...
Men höjden av humor står en gubbe som var parkerad bredvid mig för. Han vinkar åt mig, pekar på mitt punkadäck och gör tummen upp. VAFAN! "Jotack jag vet att jag har punktering, varför tror du annars jag står här i solen en timma. Dubbelparkerad dessutom?!" Okej, kanske inte supertrevligt sagt, men komigen. Man är ju inte mer än mänslig...

Blev till att vänta i 1½ timma tills pappa kom och hjälpte mig, tackar för det!

Men vet ni vad jag också gjort idag? Förstorat läpparna! Asssssååå guuuuud vad ont det gjorde, men är sjukt nöjd! Får se om jag fyller på mer sen, ville börja med lite första gången och sådär..! :)

Innan:

Efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0