Don't you let me go tonight

Äntligen fredag, eller hur?! Har precis fått i mig min "lunch" bestående av 2 ägg och en avokado. Ja, synd om mig, men tänk vad snygg jag kommer vara på beachen i sommar!

Sitter och funderar på vad för mästerverk jag ska bjuda min pojkvän på ikväll... Stackarn drabbas ju av att jag äter som jag gör, så jag försöker iallafall... Vad gör ni ikväll då? Själv har jag inte bestämt mig än, antingen hemma-mys-kväll eller så sticker jag iväg till en vän och dricker rosévin och äter jordgubbar.. Svårt val, faktiskt!

Nej, nu får jag sätta igång, puss på er älsklingar!






Bjuder på en bild på mina snygga naglar som Kicki gjorde i onsdags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0