TjenaTjohejHallåHejsanHejhejHEJ!

Upp och hoppa, sova kan man göra i graven!

Igår var det en härlig dag, träningen var superkul. Skaka rumpan och ha kul till lite latinomusik och samtidigt bränna kalorier? JA TACK!

Jag och mina fina flickor gick ut och tog några glas vin innan jag och Erica gick vidare ut för att festa. Vi vägrade gå hem innan det stängde, och det lyckades vi med också!  
Väl hemma och ner i sängen så somnade jag på en gång, för att sedan gå upp för att...... BAKA!

Japp, I am on bak-duty idag! Kladdkaka blir det som jag gör, åt min kära bror som fyllde år i torsdags!

Jaja, kul inlägg liksom. Haha, pisamt egentligen vad dålig jag har blivit på att skriva! Jag ska bättra mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0