Soooooovmorgon!

Vad skönt det var att sova ut imorse. Eller ja, inte mellan 08.45-09.30, för då ska man tydligen borra i väggen. Lät verkligen som om minst 3 borrade samtidigt, kan inte ens bli annat än road av det. Somnade iallafall om sen tills hunden la sig på mig och slickade min i näsborrarna, mysigt sätt att vakna på! Haha, tur att hon är söt iallafall..

Nu har jag precis slängt i mig en redig frukost och tagit en dusch. Pojkvän slutar jobbet och åker hit strax så ska försöka möta upp honom så vi kanske kan köpa biljetterna till Björn Rosenström ikväll.
Dom är ju rätt lustiga på O'learys. Gick dit efter jobbet igår och då sa dom att det inte gick att köpa biljetterna (det var säkert en praktikant...), men jag envisades och ringde dom nyss, då gick det tydligen! Kan ju lova att om jag åker dit nu så kommer dom vara slut eller något, just my luck!

Äsch, blir hur som helt en mysig fredag, fick med mig Lojsan också, så då kan ingenting gå fel!



Pigg och utvilad, wohooo, fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0