Sing for you life

Haha, tacky titel, men vafan!
Har alltid tyck om att sjunga, det känns liksom bra, vare sig det låter bra eller inte.
Om det så är seriöst och fint, eller om man bara sitter och skriker till den senaste Brittan-låten i bilen.

Min pappa sa för ett tag sen att han saknade att höra mig sjunga på kvällarna innan han somnade (jag satt alltid med datorn och lyssnade på låg musik och sjöng med sent på kvällarna innan sängdags, och det hördes tydligen in till deras sovrum, oops)

Här är iallafall en inspelning jag sjungit in, Lars Winnerbäck's Om du lämnade mig nu.
Tänkte inte visa den för er, man är ju inget proff liksom, men nu gör jag det ändå.

Enjoy, eller stäng av högtalaren!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt blogg <3

2011-03-15 @ 15:36:02
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0