Populär? Tydligen...

Erik Saade är väl söt och gullig och sådär.. Men vad har hänt med låten? Jag kommer garanterat sitta och skämmas i tvsoffan när han sjunger att han ska bli populär typ hundra gånger inför hela Europa.
Förra året var han en "manboy" och nu ska han bli populär, stackarn.

 

För er som inte är insatta (grattis!) så går texten typ såhär:

”I will be popular. I will be popular. I’m gonna get there, popular. My body wants you girl. Popular”

 

Trist att svenskarna verkar ha glömt att folk där ute faktiskt kan engelska, och kommer fatta vad han sjunger!

 

Okej, iallafall de flesta. Men kanske inte ryssland och sådär....


 


Nej, nu ska jag suga i min det sista av min redbull och gå ut med hundarna. Sedan blir det Bodystep på gymmet med Lojsan.


Kommentarer
Postat av: Guess who

Jodå du sjunger och det ibland hellre än bra. Tackå lov, jag har missat hela cirkusen.

2011-03-14 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0