On my own

Blev en skön kväll för mig själv, bara jag och hundarna såklart. Lagade middag och badade efteråt, kikade på Grey's Anatomy och bara myste i soffan med ansiktsmask och te.

Man behöver rå om sig själv i sin ensamhet ibland, iallafall jag. Riktig kvalitetstid med sig själv.
Upp imorgon för jobb igen, dock bara 5½ timma, riktigt skönt! Sedan gör jag helg igen! Vad ska ni göra?


Tänkte försöka mig på lite av den här LCHF-"dieten" (Low Calorie High Fat)
Haha, det roliga är att jag inte har något som helst aning om den här måltiden stämmer överrens med den dieten. Men det är ju ingen sås och ingen potatis/ris/bröd, så helt ute och cyklar är jag väl inte? Eller?


Såhär går det när man inte håller koll när han häller upp juicen.. Lär er det, barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0