Nu gör jag helg!

Tack för den här arbetsveckan, men nu gör jag helg! (Haha, ni ska veta att jag är så trött i huvudet att jag höll på att skriva vecka med ä!)

Kom hem halv fem och sedan dess vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Jo, vart ute med mina härliga hundar som alltid är på bushumör när jag är seg, vilken kombo!
Tror jag struntar i det faktum att jag egentligen inte får bada (pga tatueringen), och lägger mig i ett varm skönt bad iallafall! Kanske koka en kopp te och sätter på Lugna Favoriter?

Inget roligt att komma med idag heller, tyvärr. Men det ska bli ändring på det, jag lovar! Snart får ni en massa smaskiga saker att läsa om, ni kommer att sitta på nålar era rackare! 


Kan ju iallafall bjuda på en bild på nya tatueringen!
(okej,  nu är det ju bak-och-fram, tar en bättre bild senare! :) )




Och nya naglarna, bara för att dom blev så blingade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0