Med risk att ni blir äcklade....

Alltså, nu har jag blödit näsblod flera gånger om dagen i 2 veckors tid. Ser ni mitt problem? Jag blir tokig!

Var hos läkaren i fredags och fick nån antibakteriell salva utskriven som jag ska ha i näsan (Hur får man upp salvan i näsan utan att behöva använda bomull och ha i båda näsborrarna samtidigt?), och ska tillbaka om 2 veckor för att antagligen bränna blodkärlen, tack och lov!

Men! Nu har jag inte blödit på 3 dar, och jag trodde att jag hade klarat mig ett tag, innan det började blöda IGEN nyss. Haha, och som bloggare är det ju en oskriven regel att man MÅSTE(!) läga upp bilder, så känsliga tittare varnas!


Det droppade på BENET?!



Tyck synd om mig!
(och snälla, lägg inte märke till mitt otroligt spöklika genomskinliga osminkade ansikte, tack:) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0