Ligger på latsidan!

Gud vad dålig jag har varit på att uppdatera nu under helgen. Sorry sötisar!
Kul att ni hänger kvar iallafall de flesta av er!

Kan köra en liten kort resumé av helgen:

I fredags var vi, jag Louise och Andreas, på O'Learys och såg på Björn Rosenströms spelning. Den var inte bästa spelningen jag varit på måste jag säga, men det var kul iallafall! Så härligt att träffa så många man känner när man är ute, verkligen största charmen med att gå på lokala krogar!
Kvällen blev rätt tidigt och vi var hemma redan vid 2 tiden.

Lördagen började med sovmorgon och fortsatte som en redig slappdag. Gjorde supermysig frukost med fruktsallad och vaniljyoghurt och till middag blev det hemmagjord hamburgare med tunna ungsrostade potatisskivor. Ingenting produktiv som helst blev gjort!
Förutom matlagningen.. Räkas det? Antagligen inte, va?

Söndagen, åh vilken söndag! Medans pojkvän kollade på vasaloppet passade jag på att ta ett varm skönt bad och sedan begav vi oss ut till Djurgården med färjan och gick en promenad till Rosendals trädgård och fikade lite.
Det är så härligt med små utflykter, speciellt med någon man trivs så bra med, och aldrig vill vara utan. Det är en fantaskisk känsla och vi ska fortsätta med speciella "söndagsgrejer"!
Fick ner min kära pojkvän till tvättstugan också! Wohoo 1-0 till mig! ;)

Vad har ni gjort ihelgen sötisar? Något kul eller?

Nu har jag ätit min sista onyttiga frukost, för idag är början på vårat nya liv. Jag och Andreas har nämligen bestämt oss för att vi ska träna och inte äta en massa skit (klart man får unna sig ibland!). Får se hur länge det håller, haha! Näe, för nu jäklar. Ska bli härligt att komma igång med träningen igen!


Frukost!



Middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0