Kreatima

I födelsedagspresent fick jag en vacker mask av min fina Louise. Jag fick också en hjärtask fylld med fina små stenar i alla olika färger. Meningen var att jag skulle pyssla och fixa masken precis som jag ville med hjälp av dessa stenar, färg och kanske fjädrar. En underbar present, riktigt personlig då hon både snappat upp att jag fullkomligt älskar karnevalmasker och att jag tycker om att vara kreativ och pyssla och fixa. Det tog 4 månader, men nu är jag äntligen färdig med masken! Drog iväg ut på stan för att köpa sakerna som fattades till att göra klart armbandet, och så gick vi även in i Kreatima, en underbar affär på kungsgatan. Där hittade jag så mycket inspiration och så många vackra saker att det höll på att slå runt för mig. Allt från tapeter till mosaik och dekorationsfjädrar. Gick därifrån med en hobbyfärg i guld och en påse turkosa fjädrar till min mask!
Såhär kreativ har jag varit ikväll:









Passade även på att måla några ramar i guldfärgen när jag även var igång! Jag älskar att köpa vanliga omålade träramar och måla dom själv. Funderar på om jag ska gå i samma tema som masken och sätta några stenar på ramarna också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0