If a Golden Train came to take you away, would you go or would you stay?

I would go!
Japp, bara sådär. Droppa allt och gå. Lite så känns det nu. Lite så känns det hela tiden faktiskt.
Jag trivs med mitt liv, har världens finaste föräldrar, de bästa vännerna man kan ha och så en underbar pojkvän.
Jag har en utbildning och jag har jobb. Jag har ett bra liv. Men det är inte alltid det räcker till.
Jag har en rastlös själ i sig och det gör inte saker och ting lättare. Det är alldeles för ofta jag känner för att bara packa det nödvändigaste, tömma kontot och bara dra. Vart som helst.

Det är inte bara jag som känner så tror jag. Snälla, säg att jag inte är otacksam för det liv jag har. Snälla, säg att det inte bara är jag!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är inte otacksam, utan helt underbar,

2011-03-04 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0