Good morning, sunshines!

Har en härlig träningsvärk överallt och det känns så bra (till skillnad från förra gången då jag till och med ramlade i trappan för att benen vek sig av träningsvärken)! Så himla skönt att komma igång med träningen och tillochmed ha en Partner In Crime!

Smskonversation med Louise:
Jag: Lojsan! Jag har världens skönaste träningvärk och mår sjukt bra! Vill köra Pumpen imorgon igen! Kan du?
Louise: Driver du med mig nu?
Jag: Haha, nej!
Louise:
Kan med största sannolikhet träna imorgon. Du är underlig...
Jag: Haha, jag vet! Visst är det underbart? Man vet aldrig vart man har mig!

Haha jaja, jag blev lite grinig igår och gick hem utan att säga hejdå så hon har rätt att misstro mig, men idag är det andra bullar för fröken Källqvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0