Glasses

Klickade precis hem ett par nya glasögon, våren i ära. Vet inte varför jag skulle behöva 4 par glasögon, men om man nu ändå ska behöva använda dom så kan man lika gärna få unna sig like variation! Visst?!

Åh, nu jag ska dricka upp min sista kopp kaffe för denna morgon, och sedan ska jag bege mig till skolan!
Yes, ni läste rätt. SKOLAN! Jag har nämligen för 3 månader sen anmält mig till en kurs i Företagsekonomi på konvux som håller på i 10 veckor. Detta passar ju perfekt då jag kan kombinera detta med mitt deltidsjobb!
Och då passar mina nya glasögon in också! Kan man se lite extra smart ut, samtidigt som dom är trendiga! Hur perfekt? Så perfekt!

Idag vill jag ha klänning på mig, men jag kan gå med på en kjol. Åh, jag älskar det här vädret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0