Friday, I'm inlove!

Hade kunnat blogga för typ 2 timmar sen, men det struntade jag i! Haha, så det så!
Åh vad underbart det är att bo i lägenhet, det är alltid så tyst och skönt, tills grannarna börjar borra i väggarna så man blir helt psykad i huvudet, eller tills grannarna börjar bråka (hänt väldigt ofta nu senaste tiden) så hunden blir nervös. Haha asså åh, jag orkar inte. Är det då man får ta sopkvasten och dunka i taket? Sådär som grannarna gjorde så fint när vi var nyinflyttade och skruvade IKEA-möbler i 180 klockan sju(!) på kvällen (Man får hålla på tills tio, era griniga idioter till grannar).

Äsch, lite mycket klagomål där känner jag. Men ibland blir det ju så! Nu har grannarna taggat ner och jag har ätit frukost och kollat på tv och hunnit bli enormt raslös. Ville åka till naturreservatet här och gå långpromenad med hundarna och Louise, men då är hon och provjobbar. Hallå, jag fattar ingenting. Vad är viktigare än min häsla, LOUISE?! Inte blir det träningspass ikväll heller. Kanske lyckas locka med henne ut på en promenad då istället, eller vad tror ni?

Ikväll är jag iallafall solo, eftersom att pojkvän fick för sig att åka på kryssning. Jahaja, jaja. Mer morötter och dipp åt mig. YES!
Ska förresten försöka åka till någon Panduro och köpa lite grejer. Håller på att göra ett armband åt min pojkvän i flätat läder, men insåg igår när jag satte igång att jag inte hade alla grejer jag behöver, så ska försöka köpa det idag! Kul att komma igång med att göra smycken igen, kommer ni ihåg förut när jag gjorde det hela tiden, nästan varje dag?

Och nu när jag ändå har all tid i världen så kan jag ju också passa på att göra ett inlägg om sminket och lite annan kosmetik som jag använder! Tips är alltid kul att få, och ännu roligare att ge! Så kika in här lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0