Chaité och ny design

Sitter och dunkar musik (grannarna får igen för allt borrande och skrikande), dricker chaité och har knåpat ihop en ny header. Gjort allt utom det jag ska: Läxan. Det är precis som i skolan, jag skjuter upp läxan till sista sekund. Vet inte vad det är för fel på mig. Antar att jag presterar bättre under press, för det har inte blivit halvdant, utan jag gör fortfarande allt till 100%. Jag frågade min pappa häromdagen ifall han och mamma har tappat bort kvittot på mig, eller vad anledningen var att dom inte lämnat tillbaka mig. Typiskt måndagsexemplar, måste ju ha gått att reklamera!

Nej, nu ska jag nog sätta igång med uppgiften innan jag tar sista promenaden med hundarna för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0