Chachhaaa

Inte lika upptagen längre, så jag passar på att säga hej igen, fast lite snällare denna gång. (okej, jag erkänner. Jag låtsades bara vara upptagen förut, egentligen är ju jag "tjejen med tiden", haha. Ah det där lät ju lite skumt, men men, gud vad jag svamlar, men det är okej, för jag skriver ju allt skit inom paranteser, så då är det ju okej. Okej?)

Hittade en rolig lista, kul att fylla in nu när jag ändå bara sitter och väntar på att min bror ska ringa så jag kan köra in honom till stan och sedan ta mig till Åkersberga på något mirakulöst sätt (läs jag kommer aldrig att hitta).
Here we go!

Jag har insett att min senaste kyss… var för kort.

Jag lyssnar på… mitt eget babbel.

Jag mår bäst när jag… får känna mig fri och vara mig själv helt och hållet.

Stockholms bästa stadsdel är… får man säga "city" Eller är man inte riktig stockholmare då?

Jag pratar… för mycket!

Jag älskar/tycker om… min fina mamma.

Min bästa vän(ner) är… få och väldigt nära.

Min första riktiga kyss… kommer jag inte ihåg.

Jag avskyr när folk frågar… om dom får fråga en sak. (ja, du gav ju inga alternativ liksom....)

Kärlek är… det som gör att dagarna går så himla fort

Någonstans, tänker någon… på vad dom ska äta till middag.

Jag kommer alltid att vara… mig själv.

Jag är hemligt förälskad i… Patrick Grimlund i Lyxfällan. SHIT vilken man!

Sist jag grät var… igår.

Min mobiltelefon är… jobbig efter uppdateringen!

När jag vaknar på morgonen… är jag oftast trött.

Innan jag går och lägger mig… brukar jag vara trött. Haha kul svar

Just nu tänker jag på… varför min bror aldrig ringer, hallå?!

Bebisar är… sånna där halvmänniskor.

Homosexuella är… Härliga och livfulla (är det en fördom? Dom jag träffat har iallafall varit väldigt glada i hatten. Läs fulla)

Blondinbella är… Jättecool och en riktig förebild!

Ikväll ska jag… Vara med min pojkvän och hans fina familj.

I morgon kommer jag… åka till Södertälje.

Jag vill verkligen… åka iväg utomlands och sola dagarna i ända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0