Catch the day make it stay never let it go away

Underbart väder och jag började dagen med en långpromenad! Så härligt att vakna upp med så mycket energi och bara veta att dagen ligger framför fötterna på mig, och bara väntar på att jag ska göra något bra utav den!

Åt frukost efter promenaden och sen dess har jag suttit och fortsatt med att pimpa ramarna med lite stenar. Blir jättefint! Frågan är bara vart jag ska ha dom, haha, det finns ju snart ingen plats kvar! Just nu har jag nog lim över hela ansiktet och i håret (ja, jag är rätt kladdig när jag väl sätter igång, ni skulle sett när jag målade om mitt sovrum för något år sen, har forfarande fullt med målarfärg på byxorna som aldrig kommer gå bort...), men det är det värt! Är ni snälla så kanske ni får se hur ramarna blev sen!

På med brillorna och ut på promenad!

Lillan blev bra trött av att gå långt


Kommentarer
Postat av: malin

Fina glajor :) Vart kommer dom ifrån ?

2011-03-28 @ 19:04:30
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0