9 – Någon du saknar

Det känns som om jag saknar rätt mycket, saknar mina fina Stephanie (som för övrigt kommer hem om en månad, wohoo), saknar att träffa min pappa och bror oftare. Men saker jag saknar mest är mitt gamla liv fyllt med hästar. Jag saknar verkligen att ha häst, jag saknar att spendera timmar i stallet varje dag, saknar att träna och tävla, jag saknar ALLT det. Tittade igenom bilder och jag får ett lyckorus i hela kroppen. Jag älskar det, korten på bordet. Ingenting är så befriande som det är att få åka ut till stallet, till sina älskade hästar och galoppera över gröna ängar (klycha, visst. Men det är verkligen sant). Saknar mina fina hästar, och längtar tills den dagen jag äntligen köper en ny!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0