NO internet

Nackdel med att flytta är att man säger upp saker innan man hunnit skaffa nytt. Ni vet vad jag snackar om va?
Tv, internet m.m... Detta har resulterat i en ofrivillig bloggpause men jag smiter in medans jag sitter på jobbet och skriver några rader.

Jobb? JA! Nytt jobb, som nattvärd, jobba 7 dar, ledig 7 och sedan efter juli blir det jobba 6 dar och ledig 8! Hur fint låter inte det? Kanske skulle man passa på att plugga upp den där jädra matten så jag kommer in på de linjer på högskolan som jag vill göra?

Vi hörs senare lovers!

Update: Överhörde (läs tjuvlyssnade) när några gäster satt och pratade i salongerna och hörde när den ena sa, fullt på allvar, "Jag försöker ju vara normal bland andra människor". Alltså komigen. Man måste ju bara älska dessa konstiga människor som faktiskt själva vet om att dom är annorlunda! I'm one of them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0