I would take you down to the city for a while

God förmiddag! Eller god och god. Det här eviga borrandet får mig att gå bananas, helt ärligt. Grannarna i porten bredvid har borrat 2 månader tillbaka nu, och imorse lät det som om dom borrade igenom väggen, fruktansvärt högt att tillochmed hunden blev nervös...

Hur mår ni då? Förutom att jag väcktes och blev på dåligt humör så är det bra med mig, det börjar nämligen klarna upp sig i huvudet på mig, efter en långpromenad med voffsen och lite "frukost"! Sitter i soffan med kaffekoppen i handen och kikar på Efter Tio! Synd att det är lite halvtaskigt väder, annars hade man kunnat göra något vettigt av dagen!

Mer än sådär har jag inte att komma med just nu, så vi hörs senare!

Njut av bilderna på min frukost idag och min lunch igår! Enjoy!



Lunchen igår bestod av två tonfiskwrappers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0