I need a minute to figure out what to do

Hello lovers! Hur är det? Med mig är det si och så, denna vecka har jag tillåtit mig själv att vara ledsen och sörja lite, men det känns så mycket bättre. I onsdags var jag och lämnade över Kiera till hennes nya familj och trots att jag grät sjöar så kändes det bra, jag vet att familjen som tog henne kommer älska henne minst lika mycket som jag gör.

Sådär, nu är det dags att gå vidare. När man förlorar något är det lätt att fokusera på det och för en stund glömmer man bort det man faktiskt har. Jag har en underbar hund kvar hemma som alltid finns vid min sida, och jag har en underbar pojkvän som jag älskar. Så är det, och så kommer det vara!

Detta var det sista inlägget med detta ämne, för som sagt, nu är det dags att släppa det och gå vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0