Thats what friends are for!

Två underbara dagar med mina fina vänner, och jag känner mer så tacksam för att jag har de bästa vännerna!

Igår (fredag) kom tjejerna över till mig och vi gick iväg och köpte med oss asiatiskt. Så himla gott, men eftersom att jag och Stephanie inte kunde bestämma oss så beställde vi tre rätter och delade på dem, Yakitori och kycklingspett i jordnötssås samt sushi. Det får jag nog aldrig nog av! Skönt att restaurangen bara ligger med mindre än 5 min gångväg från mig!

Vi avslutade med att mysa ihoptryckta i sängen och prata skit, och sedan var det dags för mig att åka och jobba.

Idag (lördag) kom Erica och väckte mig genom att plinga på dörren och sedan tvinga iväg mig till Sickla köpkvarter, som vi sedan avslutade med att åka ut till Dalarö och grilla hos hennes familjs släkt och vänner.
Som grädden på moset följde hon med mig till jobbet och höll mig sällskap i över 3 timmar, så nu har redan halva passet gått, och fort gick det!

Har ni haft en bra helg? Hoppas det! Min har varit super, som ni förstår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0