Hello sunshines!

Sötnosar, vad glad ni gör mig! Ni hänger med och håller hoppet uppe att jag ska skriva mer än vad jag gör. Härligt att se trogna läsare, trots att jag inte förtjänar er med min dåliga uppdatering.

Ledsen att säga att jag gjort den fasliga upptäckten att man inte har något socialt liv varannan vecka när man jobbar natt som jag gör. Tragiskt, men sant. Hinner inte umgås med någon, knappt prata med någon heller för den delen. Kommer hem och sover vid åtta på morgonen, sover till mellan tre och fem och sen slappar tills det är dags att åka igen.

Men jag klagar inte, för varannan vecka ledigt gör det så värt det! Den största anledningen till att det är så bra är att jag kan hälsa på min mamma (som snart flyttar till Bryssel) oftare än om jag hade en vanligt dagjobb! Sen är det ju bra gött att få ligga och dra sig länge om mornarna, ska ni veta!

Hur är det med er? Mår ni bra? Vad hände med vädret? Varför finns det inget bra på tvn? Tjaa.. Frågorna är många och svaren få, som en gammal man säger (vilken gammal man undrar ni? Sa ju det... Frågor, men inga svar....)

2 nätter till och sen får jag sova om nätterna i en vecka. Men vad ska jag göra om dagarna då? Shoppa är uteslutet (nackdelen med att bo ensam är att man måste prioritera utgifterna "lite", it sucks. Gud vad fort man fick växa upp helt plötsligt...), pojkvännen jobbar över, så det blir ju också uteslutet..

Åh, på tal om pojkvän! Nästa fredag (22 juli) har vi varit tillsammans i ett halvår. Helt galet vad fort det har fått. Känns fortfarande helt fantastiskt, och jag har aldrig varit kärare än nu (jag vet att man MÅSTE säga det, typ som att manmåste tycka att sitt egna barn är söt, men det är så sant det kan bli). Berättade tillochmed för gynekologen (sorry, men vi är öppna i den här bloggen) senast jag var där att han är min drömprins, och så är det! Det man säger till gynkan det stämmer ju alltid (eller hur mina vänner, ni vet vilka jag syftar på... "jag ska sluta röka" och "ja, jag använder alltid kondom"... Äsch, jag älskar er ändå)!


Här får ni en putti-nutt-gulli-gull-bild. Bara för att markera mina ord, liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0