Tattoo-time!

Jag har fastnat för tatueringens konst. På gott och ont.
Det skulle bara bli en (den första jag gjorde, ett hjärta i nacken), sedan bara en till.
Sen två till, på samma gång.
Nu har jag bokat en tid för ännu en tatuering. Hur ska detta sluta?

Har dock en hyfsat god tendens till att placera tatueringarna där det lätt går att dölja dom!



Första tatueringen, ett hjärta i nacken




Min andra tatuering, 3 liljor på sidan av svanken




Min tredje tatuering; Ordet "Love" och ett hjärta på handleden



Min fjärde, en stjärna på höger fot

Kommentarer
Postat av: Elin

Gjorde det ont och göra en tatuering bakom nacken. har också tänkt på och göra ett hjärta där! :D

2012-06-29 @ 14:37:34
URL: http://summerblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0