Sorry lovers!

Jag är liksom dunderförkyld och har knappt varit hemma under helgen.

Kan ju berätta lite snabbt att jag i lördags var ute med mina tjejer från gamla gymnasieklassen! Vi var ute och åt middag och snackade skit i vanlig ordning. Precis som vi alltid gjorde i klassrummen och i matsalen under luncherna.

Jag saknar verkligen allihopa och det är så kul att se att det går så bra för alla! Det glädjer mig verkligen.

En har flyttat till Västerås med sin pojkvän, och en till Solna och en till Värnamo..
Ja ni ser. Man får alltså ta vara på tiden vi lyckas få tillsammans!
Underbaraunderbara ni. Ni gjorde mina 3 år i gymnasiet och jag hoppas att vi alltid kommer att kunna ha kontakter, mer eller mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0